دیوونه شهر

↑ ↓دنیا واسه همه چرخ و فلکه↑ ↓ واسه همه آرهツ ☠واس ما فلـــــــــــــکِِِِِِِِِ☠✌

↑ ↓دنیا واسه همه چرخ و فلکه↑ ↓ واسه همه آرهツ ☠واس ما فلـــــــــــــکِِِِِِِِِ☠✌

هر چی که دل می پسنده و به دل می نشینه.شعر و طنز وگفتار بزرگان و دانستنی ها و دانش و اطلاعات عمومی

بایگانی
آخرین مطالب

شیعه اریایی

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ب.ظ

افتخار میکنم من بوجود شیعه آریایی .. بر منطق و شعورش، نه تعصب کذایی .. من یک آریایی ام؛ اهورامزدای من" الله "است، از تبار کوروشم ، ولی شاهم" حسین بن علی (ع) "ست، از دیار آرشم ، ولی کماندار من" مسلم بن عقیل" است، امپراطوری ام هخامنشی ست ، ولی جغرافیای من" بین الحرمین" است، شاهان کشورم را دوست دارم ، ولی شاه من "عباس بن علی "ست ، آری من ایرانی ام عاشق کاوه ، ولی پیامبرم "محمدبن عبدالله(ص)"است، قدمت کشورم از ماورای تاریخ است وبه قدمت آن مینازم، زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم ، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام" مولایم علی (ع) " میبینم ،، آری... آری... من یک ایرانی ام... و متنفرم از کسانی ک به اسم تاریخ کشورم ; به اعتقاداتم ضربه میزنند...

  • دیوونه شهر

نظرات  (۳)

به به....

منم افتخار میکنم به ایرانی بودنم!
پاسخ:
:)
سلام انروزترهایی که فقط خاطره اش در ذهنم میباشد کنار حرم اقا امام حسین نمایشگاهی بود  ابتدای بین الحرمین دقیقا همین تصاویری که شما گذاشته اید را به نمایش گذاشته بودند.خدایا دوباره میشود انروزها برایم بیاید ودربین الحرمینش باشم
پاسخ:
سلام
ان شاالله براتون تکرار بشه اون روز ها...
ما که قسمت نشده بریم :(
  • زهرا دلآرام
  • ممنون...کلا تعادل خوبه ماهم ایرانیم هم مسلمون ...نه درسته به تاریخ چن هزارسالمون توهین کنیم نه به دینمون .این دوتا به نظرم اصلا منافاتی باهم ندارن که بخوان درمقابل هم قراربگیرن!نمیدونم چراهمیشه میخوان سوءاستفاده کنن یه عده وباعث اشفتگی شن
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی